Účinnost reklamních formátů v obsahové síti Google – Daniela Obluková
Daniela Obluková
Diplomová práce
Účinnost reklamních formátů v obsahové síti Google
Efficiency of Ad Formats in Google Display Network
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá účinností reklamních formátů v obsahové síti Google a je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Cílem práce bylo na základě provedené analýzy zjistit, který reklamní formát z testovaných je nejúčinnější, a to především podle výkonnostních ukazatelů s přihlížením na ukazatele charakteristické pro vyhodnocování kampaní na budování povědomí. Celkem bylo analyzováno …víceAbstract:
The Diploma thesis focuses on efficiency of specific ad formats ran in Google Display network. Final thesis is divided into two parts. First theoretical part explains basic of display advertising containing banner ads only. Second, practical part describes the results of 6 experimental campaigns including static banners, responsive ads, responsive ads with a video extension and dynamic banners based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77446
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Huyen Korábová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77446
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Patrik Špliňo -
Využití PPC reklamy v reklamní síti Google
Jana Vacková -
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Porovnání efektivity formátů reklamy v display marketingu
Matěj Šafránek -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček