Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka – Bc. Kristýna Šteffelová
Bc. Kristýna Šteffelová
Bakalářská práce
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Food Styling and Consumer Buying Decision Process
Anotace:
Bakalářská práce nabízí ucelený výklad pojmu food styling, tedy estetického vnímání gastronomie, jež přináší bližší seznámení s historií, zásadami prezentace či servírování, stručná pravidla aranžování a také samotné využití v dnešní době. Jejím cílem je zjistit motivaci při výběru pokrmů a důvody selekce právě daného jídla. Těchto cílů bude dosaženo prostřednictvím oční kamery a doplňujícího dotazníku …víceAbstract:
The bachelor thesis offers a comprehensive interpretation of the concept of food styling, that is an aesthetic perception of gastronomy, which brings closer acquaintance with history, presentation or serving principles, brief rules of arrangement and also the actual use today. Its aim is to find out the motivation for choosing dishes and the reasons for the selection of the food. These objectives will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c8rn0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role food stylingu v komerční fotografii
Veronika Koníčková -
Food styling jako součást marketingu
Lenka Maršálková -
Role food stylingu v současných stravovacích návycích
Kristýna Šteffelová -
Role food stylingu v komerční fotografii
Veronika Koníčková -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jakub Vomlel -
Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele
Jan Vrána