Bc. Kristýna Šteffelová

Bakalářská práce

Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka

Food Styling and Consumer Buying Decision Process
Anotace:
Bakalářská práce nabízí ucelený výklad pojmu food styling, tedy estetického vnímání gastronomie, jež přináší bližší seznámení s historií, zásadami prezentace či servírování, stručná pravidla aranžování a také samotné využití v dnešní době. Jejím cílem je zjistit motivaci při výběru pokrmů a důvody selekce právě daného jídla. Těchto cílů bude dosaženo prostřednictvím oční kamery a doplňujícího dotazníku …více
Abstract:
The bachelor thesis offers a comprehensive interpretation of the concept of food styling, that is an aesthetic perception of gastronomy, which brings closer acquaintance with history, presentation or serving principles, brief rules of arrangement and also the actual use today. Its aim is to find out the motivation for choosing dishes and the reasons for the selection of the food. These objectives will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace