Klára Buřičová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Hollandia a.s. na vybraných zahraničních trzích

Abstract:
Práce se zabývá marketingovou strategii české firmy Hollandia Karlovy Vary a.s., která vyrábí mléčné výrobky. V práci jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu a jejich aplikace v této firmě na českém a vybraných zahraničních trzích. Závěrem této práce je uvedeno zhodnocení stávajícího stavu společnosti a návrhy možných řešení pro zlepšení situace.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2007
  • Supervisor: Miroslava Sztogrynová
  • Reader: Michal Škoda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3455

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.