Marketingová strategie firmy Hollandia a.s. na vybraných zahraničních trzích – Klára Buřičová
Klára Buřičová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Hollandia a.s. na vybraných zahraničních trzích
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou strategii české firmy Hollandia Karlovy Vary a.s., která vyrábí mléčné výrobky. V práci jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu a jejich aplikace v této firmě na českém a vybraných zahraničních trzích. Závěrem této práce je uvedeno zhodnocení stávajícího stavu společnosti a návrhy možných řešení pro zlepšení situace.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3455
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2007
- Supervisor: Miroslava Sztogrynová
- Reader: Michal Škoda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.