Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine – Jakub ŠTARMAN
Jakub ŠTARMAN
Bakalářská práce
Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine
System for Collecting and Analyzing Crash Reports for Unreal Engine
Anotace:
Systém, který byl navržen a vyvinut pro sběr, analýzu a vizualizaci chybových hlášení (crash reportů) pro projekty v Unreal Engine na platformě Windows. Poskytuje vývojářům nástroj pro efektivní identifikaci, analýzu a řešení chyb, čímž zvyšuje stabilitu a kvalitu projektů. Systém zahrnuje moduly pro sběr dat, jejich zpracování, analýzu a webové rozhraní pro vizualizaci. Během testování byl systém …víceAbstract:
A system designed and developed for the collection, analysis, and visualization of crash reports for projects in Unreal Engine on the Windows platform. It provides developers with tools for efficient identification, analysis, and resolution of errors, thereby enhancing the stability and quality of projects. The system includes modules for data collection, processing, analysis, and a web interface for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Radek Janoštík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTARMAN, Jakub. Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Design a tvorba deskových her
Darina Bannikova -
Životní cyklus vývoje her pro mobilní platformy
Blažej Kobela -
Vývoj her pro mobilní platformy
Libor Zapletal -
Vývoj her pro mobilní zařízení s využitím herního prostředí Unity
Marek Orosz -
Produkce v průmyslu vývoje počítačových her
Hana Kretková
Název
Vložil
Vloženo
Práva