Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine – Jakub ŠTARMAN
Jakub ŠTARMAN
Bachelor's thesis
Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine
System for Collecting and Analyzing Crash Reports for Unreal Engine
Abstract:
Systém, který byl navržen a vyvinut pro sběr, analýzu a vizualizaci chybových hlášení (crash reportů) pro projekty v Unreal Engine na platformě Windows. Poskytuje vývojářům nástroj pro efektivní identifikaci, analýzu a řešení chyb, čímž zvyšuje stabilitu a kvalitu projektů. Systém zahrnuje moduly pro sběr dat, jejich zpracování, analýzu a webové rozhraní pro vizualizaci. Během testování byl systém …moreAbstract:
A system designed and developed for the collection, analysis, and visualization of crash reports for projects in Unreal Engine on the Windows platform. It provides developers with tools for efficient identification, analysis, and resolution of errors, thereby enhancing the stability and quality of projects. The system includes modules for data collection, processing, analysis, and a web interface for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Radek Janoštík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTARMAN, Jakub. Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Information Technologies / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Design a tvorba deskových her
Darina Bannikova -
Životní cyklus vývoje her pro mobilní platformy
Blažej Kobela -
Vývoj her pro mobilní platformy
Libor Zapletal -
Vývoj her pro mobilní zařízení s využitím herního prostředí Unity
Marek Orosz -
Produkce v průmyslu vývoje počítačových her
Hana Kretková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights