Bc. Jakub Jarolímek

Master's thesis

Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu

Motivational Factors and Expectations of Generation Z When Choosing an Employer from the Perspective of HR Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce nabízí přehled toho, jak mladí lidé ve věku 19-26 přemýšlí v roce 2024 nad vstupem na pracovní trh. Zaobírá se motivačními faktory, očekáváními i strachy co se týče přijímacího řízení, nástupu, pracovního prostředí a práce samotné. Práce kombinuje metody sekundárního a kvalitativního výzkumu využívající hloubkové rozhovory. Analýza doplněná o originální citace respondentů nabízí …more
Abstract:
This thesis offers an overview of how young people aged 19-26 are thinking about entering the labour market in 2024. It looks at the motivating factors, expectations and fears regarding the application process, entry, the working environment and the work itself. The paper combines secondary and qualitative research methods using in-depth interviews. Supplemented by original quotes from respondents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jarolímek, Jakub. Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications