Instagram marketing ve vybrané společnosti – Ondřej Pabišta
Ondřej Pabišta
Bakalářská práce
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Instagram Marketing for Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce stručně shrnuje vývoj marketingu a popisuje nejrozšířenější off-line a on-line marketingové techniky. Dále se věnuje vývoji některých sociálních sítí a marketingu na nich. Detailně se zabývá vývojem a novinkami v aplikaci Instagram a následně řeší implementaci služeb, které aplikace nabízí, do marketingové komunikace. Za pomoci dotazníkového šetření práce řeší chování uživatelů …víceAbstract:
This bachelor thesis summarizes the development of marketing and describes the most widely used off-line and on-line marketing techniques. It also focuses on the development of some social networks and marketing on them. It deals in detail with developments and novelties in Instagram and then addresses the implementation of the services that the application offers to marketing communications. Using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hgn05/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The construction of newsworthiness in BBC News Instagram Stories
Daniel PROCHÁZKA -
Marketingové využití sociální sítě Instagram
Zlata Kopecká -
Small Stories on Social Media
Judit Gregorová -
Telling (multimodal) stories of parenting on social media
Eliška VAVREČKOVÁ -
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Social media communication
Olugbenga Ayodeji Tanimomo -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká