Využití influencer marketingu v oděvním průmyslu – Thi Hong Hanh PHANOVÁ
Thi Hong Hanh PHANOVÁ
Bakalářská práce
Využití influencer marketingu v oděvním průmyslu
Use of influencer marketing in clothing industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím influencer marketingu v oděvním průmyslu a zaměřuje se na marketingovou strategii, při které veřejně známé osobnosti tzv. influenceři předávají informace o produktu či společnosti jejich fanouškům prostřednictvím sociálních sítí. Práce zkoumá pohled široké veřejnosti na influencer marketing v oděvním průmyslu v České republice. Práce je rozdělená na teoretickou část …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of inlfuencer markeitng in the clothing industry and focuses on marketing stratégy in which publicly known personalities called influencers pass information abou a product or company to their fans via social networks. The thesis examines the general public`s view of influencer marketing in the Czech republic`s apparel industry. The thesis is divided into a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev