Cristina Burlac

Bakalářská práce

Image v marketingu z pohledu psychologie

Image in marketing from the Perspective of Psychology
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá image společnosti Sportisimo s.r.o. Hlavní cíl závěrečné práce je určen, do jaké míry může image společnosti ovlivnit proces rozhodování o nákupu. Lepe řečeno, jak může image společnosti ovlivnit chování zákazníka v procesu rozhodování o nákupu z psychologického hlediska. Sekundárním cílem práce bude pomocí dotazníku získat názor spotřebitelů z rumunského trhu, na kterém …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the image of Sportisimo s.r.o. The main goal of the final work is to determine to what extent the image of the company can affect the process of purchasing decisions. Rather, how the company's image can influence customer behavior in the purchasing decision-making process from a psychological point of view. The secondary goal of the work will be to use the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní