Cristina Burlac

Bachelor's thesis

Image v marketingu z pohledu psychologie

Image in marketing from the Perspective of Psychology
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá image společnosti Sportisimo s.r.o. Hlavní cíl závěrečné práce je určen, do jaké míry může image společnosti ovlivnit proces rozhodování o nákupu. Lepe řečeno, jak může image společnosti ovlivnit chování zákazníka v procesu rozhodování o nákupu z psychologického hlediska. Sekundárním cílem práce bude pomocí dotazníku získat názor spotřebitelů z rumunského trhu, na kterém …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the image of Sportisimo s.r.o. The main goal of the final work is to determine to what extent the image of the company can affect the process of purchasing decisions. Rather, how the company's image can influence customer behavior in the purchasing decision-making process from a psychological point of view. The secondary goal of the work will be to use the questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: MSc Mirela Moldoveanu
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní