Image v marketingu z pohledu psychologie – Cristina Burlac
Cristina Burlac
Bakalářská práce
Image v marketingu z pohledu psychologie
Image in marketing from the Perspective of Psychology
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá image společnosti Sportisimo s.r.o. Hlavní cíl závěrečné práce je určen, do jaké míry může image společnosti ovlivnit proces rozhodování o nákupu. Lepe řečeno, jak může image společnosti ovlivnit chování zákazníka v procesu rozhodování o nákupu z psychologického hlediska. Sekundárním cílem práce bude pomocí dotazníku získat názor spotřebitelů z rumunského trhu, na kterém …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the image of Sportisimo s.r.o. The main goal of the final work is to determine to what extent the image of the company can affect the process of purchasing decisions. Rather, how the company's image can influence customer behavior in the purchasing decision-making process from a psychological point of view. The secondary goal of the work will be to use the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nt5lt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová