Bc. Zuzana PŠČOLKOVÁ

Diplomová práce

Abstraktní myšlení v řeči dětí

Abstract thinking in children's speech
Anotace:
Práce si klade za úkol zkoumat odraz abstraktního myšlení v řeči žáků základních škol. Výzkum se zaměřuje na žáky 6. a 9. ročníku základní školy. Vycházíme z teorií J. Piageta a L. S. Vygotského, kteří se zabývali vývojem myšlení od etapy raného dětství. Poznání vztahu myšlení a řeči přispěje k promyšlenější komunikaci s dítětem ve zkoumaném věku. Výzkumné části této práce budou předcházet teoretické …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to researche the abstract thinking in students speech of primary schools. The researche is focused on the twelve and fifteen years old students. This thesis is based on theories of J. Piaget and L. S. Vygotskij, who was concerned with the evolution af thinking from early childhood period. Before the part of researched is theory part with the base ideas of J. Piaget and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013
Zveřejnit od: 3. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PhDr. Eva Höflerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PŠČOLKOVÁ, Zuzana. Abstraktní myšlení v řeči dětí. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta