Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ – Bc. Tomáš SMOLKA
Bc. Tomáš SMOLKA
Diplomová práce
Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ
Complex Analysis of Kofola's Advertising Campaign
Anotace:
Tématem diplomové práce je jazyková analýza reklamní kampaně Kofoly. Práce je rozdělena do tří kapitol. Cílem práce bylo zmapovat reklamní kampaň a představit její nejdůležitější prvky, zanalyzovat strukturu a strategie konkrétní reklamní kampaně Kofoly. Dílčím cílem bylo vytvořit pracovní list pro žáky, který se věnuje průřezovému tématu- mediální výchova.Abstract:
The topic of this dissertation is the analysis of the Kofola advertising campaign. The dissertation is divided into three chapters. The main aim of the work was to map the advertising campaign and introduce its most important elements and analyse the structure and strategies of a particular Kofola advertising campaign. The secondary aim of the thesis was to create a worksheet for pupils, which deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Kříž, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMOLKA, Tomáš. \textit{Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/qbve2e/.
Jak správně citovat práci
SMOLKA, Tomáš. Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Marketing z pohledu agentury
Pícha Pícha -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Obraz ženy vo vybraných reklamách spoločnosti Kofola: semiotická analýza
Lenka Galbavá -
Vliv televizní reklamy na značku Kofola a.s. a na spotřebitelské chování
Miloš Trojan -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva