Bc. Kristína Kupcová

Diplomová práce

Budování globální značky produktu pomocí IMK

Building of global market brand using by IMC / integrated marketing communication
Abstract:
The main focus of this thesis is to create the preconditions for an increasing the success of product and process a strategic marketing innovation of Mladá fronta Ltd. and its (un) successful division called Medical Services as an international brand. The first sub-goal of this thesis is to analyze the current medical Cezch market where the brand was created, clarifying and resolving the conflict which …více
Abstract:
Hlavným zámerom diplomovej práce je vytvorenie predpokladov pre zvýšenie úspešnosti produktu a spracovanie strategickej marketigovej inovácie spoločnosti Mladá fronta a.s. a jej (ne)úspešnej divízie Medical Services ako medzinárodnej značky. Prvým dieľčím cieľom práce je analýza súčasného medicínskeho trhu v českom prostredí, kde značka vzniká, objasnenie a vyriešenie rozporu, ktorý nastáva hneď na …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní