Nové obchodní příležitosti strojírenské firmy na trhu mimo oblast automobilového průmyslu. – Tomáš Milota
Tomáš Milota
Bakalářská práce
Nové obchodní příležitosti strojírenské firmy na trhu mimo oblast automobilového průmyslu.
Anotace:
Vyhledání potenciálních zákazníků z řady firem, které používají do svých produktů obdobné soustružené díly vyráběné zkoumanou firmou a nepodnikají na automobilovém trhu. Dále provést marketingový výzkum v rámci těchto firem prostřednictvím elektronického dotazníkového šetření s cílem zjištění zájmu firem o soustružené díly a vypracování doporučení pro vedení firmy na kontaktování potenciálních zákazníků …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.