Bc. Martin Zeman

Bachelor's thesis

Internetový marketing vybraného subjektu

Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu internetového marketingu vybraného subjektu. Analyzovány budou jednotlivé využívané nástroje internetového marketingu a na základě provedené analýzy a zjištěných nedostatků budou navržena opatření. V teoreticko-metodologické části bakalářské práce jsou uvedeny především definice, nástroje a poznatky, které jsou běžně využívány v oblasti internetového marketingu …more
Abstract:
The aim of the thesis is to perform an Internet marketing analysis of a selected subject. Each of Internet marketing tools will be analysed and with regard to the analysis and the identified deficiencies arrangements will be proposed. In the theoretical part of the thesis, definitions, tools and knowledge that are commonly used in Internet marketing are introduced in particular. Specifically, this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2016
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích