Theses 

Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises – Bc. Alina Kovalenko

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Bc. Alina Kovalenko

Diplomová práce

Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises

Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises

Abstract: Thesis gave a very detailed description of the work with three social networks: Facebook, LinkedIn and Twitter. The work is intended for specialists in small and medium-sized businesses who want to promote their services through social networks. The main objective is evaluating hotels activities on social networks and propose steps which would enable the company to achieve success mainly on Facebook, but also on other networks such as LinkedIN and Twitter. The central hypothesis of this thesis is the following statement: marketing campaign on Facebook is an absolute necessity for every SME. The second hypothesis examines if social networks not only allow advertising, but also provide excellent instrument for receiving feedback on product and serves for interaction with clients.

Keywords: Kern, Facebook, LinkedIn, Social Networks, Twitter

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 7. 2019 09:12, 30. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz