Bc. Alina Kovalenko

Diplomová práce

Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises

Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Abstract:
Thesis gave a very detailed description of the work with three social networks: Facebook, LinkedIn and Twitter. The work is intended for specialists in small and medium-sized businesses who want to promote their services through social networks. The main objective is evaluating hotels activities on social networks and propose steps which would enable the company to achieve success mainly on Facebook …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication