Analýza chování zákazníků na trhu her sociální sítě – Roman Navrátil
Roman Navrátil
Master's thesis
Analýza chování zákazníků na trhu her sociální sítě
Analysis of Customer Behaviour in the Social Network Games Market
Abstract:
Práce se zabývá analýzou chování zákazníků na trhu elektronických her sociální sítě. V rámci práce byl realizován primární marketingový výzkum. Metodou výzkumu bylo dotazování na výběrovém vzorku respondentů- elektronické. Byly vytvořeny dva dotazníky, jeden český a druhý anglický , které byly určeny rozdílným skupinám respondentů. Vyhodnocení dat ukázalo rozdílné vztahy, typy a zdroje informací a …moreAbstract:
The work is focused on Customer Behaviour Analysis on the Social Network Games Market Research method was an electronic questionnaire on a sample of respondents. Two questionnaires were made, one in czech language and one in english language. Each for a different respondent group. Evaluation of the data showed different relations, sorts of information and outcomes focused on several themes. These were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/96697
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Tomáš Balcar
- Reader: Josef Řeřicha
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Customer Behaviour
Tereza Pavelková -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Analýza spotřebitelského chování zákazníků freshbedynky.cz
Mária Dočkalová