Analýza chování zákazníků na trhu her sociální sítě – Roman Navrátil
Roman Navrátil
Diplomová práce
Analýza chování zákazníků na trhu her sociální sítě
Analysis of Customer Behaviour in the Social Network Games Market
Anotace:
Práce se zabývá analýzou chování zákazníků na trhu elektronických her sociální sítě. V rámci práce byl realizován primární marketingový výzkum. Metodou výzkumu bylo dotazování na výběrovém vzorku respondentů- elektronické. Byly vytvořeny dva dotazníky, jeden český a druhý anglický , které byly určeny rozdílným skupinám respondentů. Vyhodnocení dat ukázalo rozdílné vztahy, typy a zdroje informací a …víceAbstract:
The work is focused on Customer Behaviour Analysis on the Social Network Games Market Research method was an electronic questionnaire on a sample of respondents. Two questionnaires were made, one in czech language and one in english language. Each for a different respondent group. Evaluation of the data showed different relations, sorts of information and outcomes focused on several themes. These were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96697
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Customer Behaviour
Tereza Pavelková -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Analýza spotřebitelského chování zákazníků freshbedynky.cz
Mária Dočkalová