Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy – Daniela HALÁNOVÁ
Daniela HALÁNOVÁ
Master's thesis
Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy
Pupil with articulation disorder in reading and writing acquisition in the elementary class of primary school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na žáka s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v první třídě základní školy. Autorka práce se snaží o teoretické ukotvení problematiky poruch artikulace. Teoretická část je dále zaměřena na etiologii, klasifikaci, symptomatologii, diagnostiku, terapii a intervenci poruch artikulace. Současně jsou blíže popsány nejfrekventovaněji používané metody výuky čtení …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on a pupil suffering from an articulation disorder while acquiring reading and writing in the first year of primary school. The writer tries to anchor theoretically the problems of articulation disorders. The theoretical framework of this thesis deals furthermore with aetiology, classification, symptomatology, diagnosis, therapy and intervention of articulation disorders …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HALÁNOVÁ, Daniela. \textit{Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/qc2a0n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HALÁNOVÁ, Daniela. Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Sfumato- alternativní metoda ve výuce elementárního čtení a psaní
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights