Daniel Odehnal
Bachelor's thesis
Strategie vstupu nové firmy na trh
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je strategie vstupu nové firmy na trh. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část tvoří rešerše odborné literatury vztahující se k danému tématu. Ve druhé části práce se věnuji praktické aplikaci teoretických poznatků v souvislosti se začínající firmou DeluXreality, která vstupuje na trh s nemovitostmi na Znojemsku. Na základě provedených …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is a start up company's strategy of penetrating the market. The paper is divided into two parts, theoretical and practical. The first part contains a conception research of literature related to the topic. The following part is devoted to a practical application of the theoretical knowledge in connection with a start up company DeluXreality that is entering the real …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/qc35bv/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ODEHNAL, Daniel. \textit{Strategie vstupu nové firmy na trh}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2014. Available from: https://theses.cz/id/qc35bv/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová