Strategie vstupu nové firmy na trh – Daniel Odehnal
Daniel Odehnal
Bakalářská práce
Strategie vstupu nové firmy na trh
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je strategie vstupu nové firmy na trh. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část tvoří rešerše odborné literatury vztahující se k danému tématu. Ve druhé části práce se věnuji praktické aplikaci teoretických poznatků v souvislosti se začínající firmou DeluXreality, která vstupuje na trh s nemovitostmi na Znojemsku. Na základě provedených …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is a start up company's strategy of penetrating the market. The paper is divided into two parts, theoretical and practical. The first part contains a conception research of literature related to the topic. The following part is devoted to a practical application of the theoretical knowledge in connection with a start up company DeluXreality that is entering the real …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/qc35bv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová