Nicole Šašmová

Bakalářská práce

Využití kvantitativních nástrojů pro podporu rozhodování v obchodní firmě: případová studie

The application of quantitative tools to support decision making in the business enterprise: a case study
Anotace:
Práce se zabývá aplikací kvantitativních nástrojů v praxi na internetový obchod české firmy. Předmětem práce jsou tři analýzy, které zkoumají spotřebitelské chování. Jedná se o analýzu dopadu slevových akcí na tržby, analýzu nejvlivnějších měst a analýzu nejužitečnějšího webového média. Je zde využito vícenásobné lineární regrese s časovými řadami, analýzy stochastické hranice produkčních možností …více
Abstract:
The thesis deals with the quantitative tools applied in the internet shops of a Czech company. Three approaches, that provide subject of this work, analyse customer behaviour. In particular, it is about an analysis of the impact of discounts on sales, the most influential towns and the most useful internet media. There are used multiple linear regression with time series, stochastic frontier analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: Jan Zouhar
  • Oponent: Sára Bíza Bisová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56934

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii