Návrh řešení informačního přetížení způsobeného reklamou a spamem – Nadezhda Tsoy
Nadezhda Tsoy
Bachelor's thesis
Návrh řešení informačního přetížení způsobeného reklamou a spamem
Suggestion of information overloading caused by advertising and spam
Anotácia:
V dnešní době trávíme více a více času na internetu, proto bakalářská práce řeší dostupné způsoby, jak si poradit s přetížením informací, které je způsobeno reklamami na webových stránkách a e-maily.Nejprve jsou popsány význam, příznaky, příčiny a důsledky přetížení informacemi, pochopení a relevance problému.Cílem práce bylo navrhnout dva způsoby řešení informačního přetížení, které lze aplikovat …viacAbstract:
Nowadays, internet fully integrated in our lives. Therefore, this work aims to find methods to fight information overload caused by web advertisements and junk mails. For better understanding and relevance of the topic, the paper begins with definition of information overload, its specifications, causes and consequences. The main task of this paper was to find two solutions for the information overload …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76879
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedúci: Tomáš Sigmund
- Oponent: Radim Čermák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76879
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Mýtus informačního přetížení: Evidence reálnosti fenoménu ve výzkumech knihovnictví a informační vědy
Jan Vokřál -
Informační přetížení a možnosti jeho eliminace
Pavel Chřibek -
Approach to health in pharmaceutical advertising
Michaela GAZDÍKOVÁ -
Discourse Analysis of Health and Social Advertising
Iveta Danišová -
Reklama ve zdravotnictví
Eva Kašová -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Vliv e-mail marketingu na nákupní chování generace Z
Markéta Svobodová