Jan AXMAN

Bachelor's thesis

Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou

The impact of advertising on consumer behavior
Anotácia:
Bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat chování spotřebitelů na trhu s minerální vodou a zjistit, jaký dopad na spotřebitele má reklama na tomto trhu. Bakalářská práce také analyzuje spotřebitelské postoje k nákupu minerálních vod. Zabývá se konkrétními značkami na trhu s minerálními vodami, jejich marketingovými strategiemi, brandingem a copywritingem. Součástí praktické části je kvantitativní …viac
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to explore consumer behavior in the mineral water market and to find out the impact of advertising on consumers in this market. The bachelor thesis also analyses consumer attitudes toward buying mineral water. It looks at certain brands in the mineral water market, their marketing strategies, branding, and copywriting. In the practical part of the thesis, quantitative …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

AXMAN, Jan. Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

Palacký University Olomouc

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies

 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.