Bc. Štěpánka Vacková

Diplomová práce

Jedinečná prodejní nabídka

Unique selling proposition
Anotace:
VACKOVÁ, Štěpánka Bc., Jedinečná prodejní nabídka [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2020. 78 stran. Diplomová práce je zaměřena na výzkum marketingu, a především jedinečné prodejní nabídky ve firmách v Karlovarském kraji. Hlavním cílem práce bylo na základě teoretických poznatků provést výzkum ve vybraných firmách ohledně jedinečné prodejní nabídky. Konkrétně bylo šetření zaměřeno na …více
Abstract:
VACKOVÁ, Štěpánka Bc., Unique selling proposition [Master’s disertation] The Institute of Hospitality Management in Prague. 2020. 78 pages. The thesis focus on marketing research, primarily the unique selling proposition of companies in Karlovarský region. The main aim is, according to theoretical findings, to realize a research of chosen companies about their own unique selling proposition. Concretely …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/bxxcy/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví