Zhodnocení marketingové komunikace penzionu Rumburak a návrhy na její zlepšení – Přichystal Přichystal
Přichystal Přichystal
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingové komunikace penzionu Rumburak a návrhy na její zlepšení
Assessment of marketing communication of the guesthouse Rumburak and improvements proposals
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace penzionu Rumburak na základě zhodnocení jejího stavu. Teoretická část je vypracována formou literárních rešerší od českých i zahraničních autorů se zaměřením na marketing, cestovní ruch, marketingový mix podniku, komunikační mix a tvorbu SWOT analýzy a vytvořením dotazníkového šetření. V praktické části dojde k představení …moreAbstract:
The objective of this bachelor thesis is to assess the current marketing communication of the Rumburak guesthouse and to present proposals leading to its improvement. The theoretical part is worked out on the basis of literary resources both by Czech and foreign authors with the focus on marketing, tourism, marketing mix of a company, communication mix and working out SWOT analysis and a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/fabcl/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Lena Malačka
- Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev