Francouzský trh e-commerce v době pandemie COVID 19 a příležitosti pro české exportéry – David Braun
David Braun
Bachelor's thesis
Francouzský trh e-commerce v době pandemie COVID 19 a příležitosti pro české exportéry
French e-commerce market at the time of the COVID-19 pandemic and opportunities for Czech exporters
Abstract:
Tato práce se věnuje tématu francouzského trhu e-commerce během pandemie COVID 19 se zaměřením na příležitosti pro české exportéry. Cílem této práce je tedy identifikace příležitostí pro české exportéry, neboť dle předešlých průzkumů se odhaduje, že kvůli pandemii COVID 19 se urychlí proces digitalizace. Z tohoto důvodu je tato práce zaměřena na potenciál francouzského trhu e commerce, aby se zjistilo …moreAbstract:
This thesis deals with the topic of the French e-commerce market during the COVID-19 pandemic with a focus on the opportunities for Czech exporters. According to previous surveys, it is estimated that the COVID-19 pandemic will speed up the process of digitalization and thus the aim of this work is to identify the opportunities for Czech exporters. Hence this work is focused on the potential of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82620
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Petr Procházka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Spolková republika Německo a Polská republika
Marek Šindelář -
Růst e-commerce trhu v ČR a porovnání s vývojem v ČLR v letech mezi lety 2010-2020
Zdeněk Pekař -
E-commerce v segmentu B2C v České republice
Jan Gráf -
Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR
Denisa Hrbáčková -
Ekonomický význam sektoru služeb: srovnání České republiky a Francie
Eva Richtáriková -
Srovnání proexportní politiky ČR a Francie
Barbora Doležalová