Alternativní způsoby hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ – Hana Michlová
Hana Michlová
Master's thesis
Alternativní způsoby hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Alternative Evaluation Methods of Primary School Pupils
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda a do jaké míry učitelé na prvním stupni ZŠ užívají alternativní způsoby hodnocení žáků. Obsahem teoretické části je nejprve charakteristika nejběžnějších způsobů hodnocení, poté se práce zaměřuje na alternativní způsoby hodnocení školních výkonů žáků. Dále se teoretická část práce věnuje souvisejícím faktorům, jako je motivace žáků k učení vzhledem k voleným způsobům …viacAbstract:
The aim of the Diploma Disertation is find if and the extent to which primary school teachers use alternative evaluation methods of primary school pupils. At first the content of the theoretical part is characteristics of the most common methods of evaluation then the Diploma Disertation focuses on alternative ways of assessing school performance of pupils. After that the theoretical part focuses on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5277
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2018
- Vedúci: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Application of the Best-Worst Method as a tool for soil quality evaluation
Marie Grace Ihirwe -
Hodnocení a alternativní návrh materiálového složení výstrojní součástky Policie České republiky s ohledem na termofyziologický komfort
Eva Kučerová -
Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách
Karolína Minaříková -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků
Monika Kulasová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Continuity in teaching English to children from an English kindergarten transitioning into a primary school
Kristina Psotová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva