Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur – Ing. Anna Havelková
Ing. Anna Havelková
Master's thesis
Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur
Promotion as part of the marketing mix of wedding agencies
Abstract:
Předmětem diplomové práce je přiblížit problematiku povědomí široké veřejnosti o svatebních agenturách a poukázat na možnosti a nedostatky jejich propagace. Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní účinnost propagace svatebních agentur a následné doporučení návrhů na změny. V první části jsou vysvětlené teoretické pojmy svatba, marketing, marketingový a komunikační mix. V druhé části jsou teoretické …moreAbstract:
The subject of the thesis is to bring the issue of awareness of general public about the wedding agencies and point out the possibilities and shortcomings of their promotion. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of current promotion and subsequent recommendations of proposals for changes. In the first part are explained the theoretical terms: wedding, marketing, marketing and communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/9035/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Reader: Ing. Eva Klánová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu
Kateřina Fikrová -
Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu
Kateřina Kurková -
Návrh marketingového plánu pro začínající svatební agenturu
Lucie Pabiánová -
Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh
Magdalena Bartošová -
Podnikatelský záměr – svatební agentura
Lucie Dvořáková -
Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design
Tereza Nováková -
Návrh marketingového plánu pro svatební agenturu
Michaela Martinů