Martin Minařík

Master's thesis

Marketing Strategy of L´Oréal Men Expert

Marketingová strategie značky L´Oréal Men Expert
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na přípravu marketingového plánu a je rozdělena do dvou hlavních částí. První část popisuje teoretické přístupy, které bývají doporučovány při přípravě jakéhokoliv marketingového plánu. Hlavními tématy jsou segmentace trhu a positioning značek. Druhá část je praktickým příkladem aplikace této teorie na konkrétní příklad značky L'Oréal Men Expert. V praktické části …more
Abstract:
This Master's thesis is focused on the development of a marketing plan and it is divided into two main parts. The first part describes the fundamental theoretical approaches that are suggested to be used during a preparation of any marketing plan. The main topics are segmentation of markets and positioning of brands. The second part is a practical example of an application of this theory on a …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 9. 2013
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Veronika Mičáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38938