Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby – Bc. Josef Halíček
Bc. Josef Halíček
Diplomová práce
Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby
Transformation of the Product Marketing Strategy into the Marketing Strategy of the Service
Anotace:
Práce se zabývá fenoménem softwarového předplatného a transformací klasické marketingové strategie softwarového produktu na marketingovou strategii služby poskytované formou předplatného. Cílem je najít a navrhnout vhodnou úpravu existující marketingové strategie softwarového produktu tak, aby nová strategie podporovala transformaci produktu na službu zpoplatněnou pomocí předplatného. Diplomová práce …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the phenomenon of software subscription and transformation of the classic marketing strategy of the software product into the marketing strategy of the service provided via subscription. The aim is to find and design a suitable adaptation of the existing marketing strategy of the software product so that the new strategy supports the transformation of the product into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALÍČEK, Josef. \textit{Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qczwmo/.
Jak správně citovat práci
Halíček, Josef. Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace