Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby – Bc. Josef Halíček
Bc. Josef Halíček
Master's thesis
Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby
Transformation of the Product Marketing Strategy into the Marketing Strategy of the Service
Abstract:
Práce se zabývá fenoménem softwarového předplatného a transformací klasické marketingové strategie softwarového produktu na marketingovou strategii služby poskytované formou předplatného. Cílem je najít a navrhnout vhodnou úpravu existující marketingové strategie softwarového produktu tak, aby nová strategie podporovala transformaci produktu na službu zpoplatněnou pomocí předplatného. Diplomová práce …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the phenomenon of software subscription and transformation of the classic marketing strategy of the software product into the marketing strategy of the service provided via subscription. The aim is to find and design a suitable adaptation of the existing marketing strategy of the software product so that the new strategy supports the transformation of the product into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HALÍČEK, Josef. \textit{Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/qczwmo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Halíček, Josef. Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications