Bc. Petr Suda

Diplomová práce

Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy

Customers as The Basis of Company Success
Anotace:
Abstrakt Diplomovou práci „Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy“ tvoří dvě části: teoretická a praktická část. Práce je zaměřena na zákazníky/ odběratele, kterým naše společnost dodává na mezipodnikovém trhu B2B sortiment bílé techniky (velké volně stojící a vestavné domácí spotřebiče) pod značkou Candy, dovážené výhradně společností Candy ČR s. r. o. V teoretické části je uvedena struktura …více
Abstract:
Abstract My thesis called “Customers as The Basis of Company Success” is divided into two parts: a theoretical and a practical part. It focuses on customers/ clients who our company supplies with white goods produced by brand Candy on the interfirm market B2B (big free standing and built in household appliances). The Candy white goods are imported solely by Candy company ČR Ltd. The theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance