Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy – Bc. Petr Suda
Bc. Petr Suda
Diplomová práce
Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy
Customers as The Basis of Company Success
Anotace:
Abstrakt Diplomovou práci „Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy“ tvoří dvě části: teoretická a praktická část. Práce je zaměřena na zákazníky/ odběratele, kterým naše společnost dodává na mezipodnikovém trhu B2B sortiment bílé techniky (velké volně stojící a vestavné domácí spotřebiče) pod značkou Candy, dovážené výhradně společností Candy ČR s. r. o. V teoretické části je uvedena struktura …víceAbstract:
Abstract My thesis called “Customers as The Basis of Company Success” is divided into two parts: a theoretical and a practical part. It focuses on customers/ clients who our company supplies with white goods produced by brand Candy on the interfirm market B2B (big free standing and built in household appliances). The Candy white goods are imported solely by Candy company ČR Ltd. The theoretical part …víceKlíčová slova
Klíčová slova Řízení vztahů se zákazníky tržní vztah mezi firmou a koncovými zákazníky obchodní vztahy mezi společnostmi obchodní prostředník obchodní zprostředkovatel maloobchod velkoobchod umístění produktu na určité místo zpětná vazba strategie tlaku strategie tahu volně stojící spotřebiče vestavné spotřebiče mezera na trhu Keywords CRM – Customer Relationship Management B2C – Business-to-Client B2B – Business-to-Business middleman intermediary retailing wholesaling positioning feedback Push Strategy Pull Strategy free standing appliances built-in appliances niche
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m2w7t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Mezera na trhu: zdravá výživa
Eva Chlivényiová -
Zhodnocení potenciálu zvolené destinace cestovního ruchu na trhu v České republice
Tereza Schierreichová -
Zhodnocení potenciálu zvolené destinace cestovního ruchu na trhu v České republice
Barbora Škrabalová -
Analýza požadovaných znalostí a dovedností na trhu práce ve vybraném oboru
Michaela Kolářová -
Zhodnocení potenciálu zvolené destinace cestovního ruchu na trhu v České republice
Viktorie Kalinová -
Potenciál zvolené destinace na trhu cetovního ruchu v České republice
Jan Chroust -
Zhodnocení potenciálu zvolené destinace cestovního ruchu na trhu v České republice
Aneta Klímová -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová