Bc. Petr Suda
Master's thesis
Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy
Customers as The Basis of Company Success
Abstract:
Abstrakt Diplomovou práci „Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy“ tvoří dvě části: teoretická a praktická část. Práce je zaměřena na zákazníky/ odběratele, kterým naše společnost dodává na mezipodnikovém trhu B2B sortiment bílé techniky (velké volně stojící a vestavné domácí spotřebiče) pod značkou Candy, dovážené výhradně společností Candy ČR s. r. o. V teoretické části je uvedena struktura …moreAbstract:
Abstract My thesis called “Customers as The Basis of Company Success” is divided into two parts: a theoretical and a practical part. It focuses on customers/ clients who our company supplies with white goods produced by brand Candy on the interfirm market B2B (big free standing and built in household appliances). The Candy white goods are imported solely by Candy company ČR Ltd. The theoretical part …moreKeywords
Klíčová slova Řízení vztahů se zákazníky tržní vztah mezi firmou a koncovými zákazníky obchodní vztahy mezi společnostmi obchodní prostředník obchodní zprostředkovatel maloobchod velkoobchod umístění produktu na určité místo zpětná vazba strategie tlaku strategie tahu volně stojící spotřebiče vestavné spotřebiče mezera na trhu Keywords CRM – Customer Relationship Management B2C – Business-to-Client B2B – Business-to-Business middleman intermediary retailing wholesaling positioning feedback Push Strategy Pull Strategy free standing appliances built-in appliances niche
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m2w7t/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Mezera na trhu: zdravá výživa
Eva Chlivényiová -
Odhalení příležitostí na trhu a zahájení podnikání
Renata ŠULDOVÁ -
Rasová diskriminace na trhu práce ve vybraných zemích
Sandra Čevorová -
Metody měření diskriminace na trhu práce
Kateřina Moravcová -
Postavení žen na trhu práce v ČR
Anna Skopalíková -
Zhodnocení efektivnosti dohledu na českém finančním trhu od r. 2006
Václav Mesaroš -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal