Bc. Petr Suda

Master's thesis

Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy

Customers as The Basis of Company Success
Abstract:
Abstrakt Diplomovou práci „Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy“ tvoří dvě části: teoretická a praktická část. Práce je zaměřena na zákazníky/ odběratele, kterým naše společnost dodává na mezipodnikovém trhu B2B sortiment bílé techniky (velké volně stojící a vestavné domácí spotřebiče) pod značkou Candy, dovážené výhradně společností Candy ČR s. r. o. V teoretické části je uvedena struktura …more
Abstract:
Abstract My thesis called “Customers as The Basis of Company Success” is divided into two parts: a theoretical and a practical part. It focuses on customers/ clients who our company supplies with white goods produced by brand Candy on the interfirm market B2B (big free standing and built in household appliances). The Candy white goods are imported solely by Candy company ČR Ltd. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance