Bc. Miroslava Farkašová

Bakalářská práce

Generovanie digitálneho prostredia v hrách

Digital environment generation in games
Abstract:
The thesis Digital environment generation in games follows the way the environment is being generated in video games. As the technology of games medium evolved, so did the process of generating a 3D environment. The thesis therefore raises the question of how the environment is generated in video games, based on examples from older, as well as newer, computer games. It goes through the phenomenon of …více
Abstract:
Práca Generovanie digitálnej krajiny v hrách sleduje spôsob generovania prostredia vo videohrách. Ako sa vyvíjala technológia média hier, vyvíjal sa aj samotný proces generovania 3D krajiny. Práca si preto kladie otázku, akým spôsobom dochádza ku generovaniu prostredia vo videohrách, a to na príkladoch zo starších, tak isto ako novších, počítačových hier. Prechádza maskovanie tohto generovania. Vytvára …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: MgA. Vojtěch Vaněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií