Syndrom vyhoření u psychologů v pedagogicko-psychologických poradnách a jeho determinanty – Veronika HUSEROVÁ
Veronika HUSEROVÁ
Bakalářská práce
Syndrom vyhoření u psychologů v pedagogicko-psychologických poradnách a jeho determinanty
Burnout syndrome among psychologists in pedagogical-psychological counseling centers and its determinants
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi syndromem vyhoření a jeho determinantami u psychologů, kteří v současné době pracují v pedagogicko-psychologických poradnách. Determinantami jsou konkrétně délka praxe, ctnosti charakteru, jak je definují Peterson a Seligman (2004) a pracovní spokojenost. Teoretická část práce je zaměřena na širší vymezení těchto pojmů. Kvantitativní výzkum byl uskutečněn na …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between burnout syndrome and its determinants in psychologists currently working in educational-psychological counselling centres. Specifically, the determinants are length of experience, character virtues as defined by Peterson and Seligman (2004), and job satisfaction. The theoretical part of the paper focuses on the broader definition of these concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUSEROVÁ, Veronika. Syndrom vyhoření u psychologů v pedagogicko-psychologických poradnách a jeho determinanty. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Školní zralost a úspěch v 1. třídě z pohledu pedagogicko-psychologických poraden
Lucie Jeská -
Životní spokojenost a zvládání zátěže u pracovníků pedagogicko-psychologických poraden
Ivana KOŽUŠNÍKOVÁ -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Psychoterapeutické metody používané v pedagogicko-psychologických poradnách
Hana STROUHALOVÁ -
Práce s rodinou v kontextu Pedagogicko-psychologické poradny
Zuzana POKORNÁ VELETOVÁ -
Syndrom vyhoření pomáhající profese v Praze se zaměřením na speciálního pedagoga
Martin Dobruský -
Syndrom vyhoření, pracovní stres a copingové strategie u učitelů v mateřských školách
Andrea KOSTRUBOVÁ -
Syndrom vyhoření v manažerské praxi
Pavel Glöckner