Bc. Ilya Abdrakhmanov

Bakalářská práce

Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool

Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Anotace:
V současném světe korporační image je základním aktivem jakékoliv firmy. Korporační image musí vyvolávat určitou emocionální reakce u cílové skupiny. Cílem mé práce je zkoumání toho, jak osobní image ovlivňuje budování a rozvoj značky. V první části jsou představené teoretické a metodologické základy výzkumu, základy klasifikace brandingu, hlavni koncepce osobního a firemního brandingu a také jejích …více
Abstract:
In modern world, corporate image is the main asset of any company; it is an emotionally coloured image, designed to cause a certain reaction from target audiences. This work will be devoted to research the role of personal image in building the brand. In the first part will be presented the theoretical and methodological foundations of the research, the basic classifications will be studied, and the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Oponent: DBA Oldřich Dutý, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.