Porovnání maloobchodních provozoven společnosti Toris s.r.o – Šárka Davidová
Šárka Davidová
Bakalářská práce
Porovnání maloobchodních provozoven společnosti Toris s.r.o
Comparison of Retail Units of Toris s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce srovnává maloobchodní provozovny společnosti Toris s.r.o. Provozovny jsou porovnávány na základě struktury pracovní náplně a nákupní atmosféry. Cílem práce je komparace jednotlivých provozoven společnosti Toris s.r.o., poukázání na rezervy ve fungování a návrh případných zlepšení. Rozdělena je na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy nákupní atmosféra …víceAbstract:
This thesis compares retail units of Toris s.r.o. Evaluation of shopping atmosphere is based on customer questionnaire. Model of structure of the job description is developed on the basis of observation. Objective of the work is to compare, evaluate and give advice to each retail unit of Toris s.r.o. My work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains terms of shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35775
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Aleš Brůžek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura, kultura, strategie a řízení firem v 21. století
Lenka Kočová -
Struktura a obsah manažerské práce v organizačních jednotkách Městského úřadu ve Znojmě
Lenka Kolmanová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová