Ing. Zuzana NÁMĚSTKOVÁ

Bakalářská práce

Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky

Adaptation of the marketing strategy of the Danish pharmaceutical company H. Lundbeck A/S on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se snaží popsat, jakým způsobem je schopna dceřiná farmaceutická firma Lundbeck Česká republika s.r.o. adaptovat na lokální podmínky a současnou situaci v České republice marketingovou strategii konkrétního originálního produktu vytyčenou dánskou mateřskou firmou H.Lundbeck A/S. Tato firma působí v oblasti léků centrálního nervového systému a v současné době se potýká s kritickou …více
Abstract:
This bachelor thesis intends to describe how the pharmaceutical subsidiary company named Lundbeck Česká republika s.r.o. is able to adopt the marketing strategy stipulated by the Danish global company named H.Lundbeck A/S of the concrete original product on the local conditions and the current situation in the Czech Republic. The company operates on the CNS field and currently has to deal with a critical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NÁMĚSTKOVÁ, Zuzana. Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická