Digital versus traditional marketing for perfume products – Saule Turgambayeva
Saule Turgambayeva
Bachelor's thesis
Digital versus traditional marketing for perfume products
Abstract:
This thesis focuses on Traditional and Digital Communication Channels for Perfume products. The theoretical part is based on a review and research of current literature covering the definition of a perfume product, its types, the process of manufacturing, marketing, and the definition of traditional and digital advertising channels. The practical part mainly consists of the analysis of questionnaire …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Marketing Communication
Anika Sharma -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Statistical analysis of selected marketing database
Elizaveta Ushakova -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Impact of Digital Marketing Strategy on Consumer Perception towards Global Fashion Brands: A Study On Generation Z Consumers
Sobhan Kumar Garnaik -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online
Aiperi Dzhantaeva
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses qdzlea qdzlea/3
27. 3. 2020