Vliv transparentnosti testů na vnímanou spravedlnost žáky středních škol – Tomáš Bařina
Tomáš Bařina
Bakalářská práce
Vliv transparentnosti testů na vnímanou spravedlnost žáky středních škol
The effect of test transparency on the perceived fairness by high school students
Anotace:
Cílem této práce bylo ověření předpokladu, že vyšší transparentnost v procesu hodnocení testů povede k vyššímu vnímané legitimity u studentů na střední škole. Studie čerpá z teorií spravedlnosti, zejména z teorie distribuční spravedlnosti. Výzkumný vzorek tvořil 92 studentů, kteří se zúčastnili experimentu. Kvůli silnému zešikmení závislé proměnné byla pro analýzu dat použita logistická regrese. Výzkum …víceAbstract:
This work aims to verify the assumption that higher transparency in the test evaluation process will lead to higher perceived legitimacy among high school students. The study draws on theories of justice, especially the theory of distributive justice. The research sample consisted of 92 students who participated in the experiment. Due to the strong skewness of the dependent variable, logistic regression …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dhw04/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Petra Hubatková
- Oponent: doc. Mgr. et Mgr. Jan Šerek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.