Bedroom culture - role médií v dětském pokoji – Bc. Eliška Kubíková
Bc. Eliška Kubíková
Diplomová práce
Bedroom culture - role médií v dětském pokoji
Bedroom culture - role of media in children's bedrooms
Anotace:
Výzkumná diplomová práce je etnograficky vedenou studií vybraného vzorku dětských uživatelů médií. Práce navazuje na studie věnující se bedroom culture (Livingstone, Haddon, aj.) a studie věnující se problematice rodičovských mediací. Cílem práce je prozkoumat, popsat a pochopit uspořádání uživatelských praxí situovaných do prostředí dětských pokojích a současně zachytit regulační praxe rodičů. Primárním …víceAbstract:
The research thesis, through the lens of media ethnography, examines the set of children media users. The work builds on studies dealing with the "bedroom culture" theory (Livingstone, Haddon, etc.) and studies related to the issue of parental mediation. The aim is to explore, describe and understand the layout of user experience situated in the children's private bedrooms and simultaneously capture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/buwgl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Kateřina Kirkosová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Rodičovské mediační strategie při využívání internetu dětmi
Iva Doležalová -
Rodičovské mediační strategie jako nástroj kontroly dětí na internetu
Eva Durnová -
Změna mediální praxe žen v těhotenství a po porodu v kontextu užívání Instagramu
Eliška Koukalová -
Uživatelské praxe při obstarávání si audiovizuálních obsahů za použití internetu
Michal Fašánek -
User Experience jako strategie při tvorbě webu
Pavel Martinovský -
Orientace na User Experience jako marketingová strategie
Jakub Krčmář -
Sledování médií z neoprávněných zdrojů z hlediska mediální etnografie
Jiří Fiala -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi