Ing. Dalibor Hába
Bachelor's thesis
Vývoj profesní identity učitelů
The development of professional identity of teachers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá významem profesní identity učitele, vývojem profesní identity a souvislostmi mezi profesní identitou učitele a profesní sebereflexí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti profesní identity učitele a učitelské sebere-flexe. Praktická část práce obsahuje výsledky kvalitativního výzkumu profesní identity učitele a doporučení pro praxi středních škol …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the importance of the professional teacher's identity, the development of the professional identity and the links between the professional teacher's identity and the professional self-reflection. The basic terms from the area of the teacher's professional identity and the self- reflection are explained in the theoretical part. Practical part contains results of the the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Accessible from:: 27. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hába, Dalibor. Vývoj profesní identity učitelů. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects
Theses on a related topic
-
Ricoeur's Concept of Narrative Identity
Markéta Dohnalová -
Self na pomezí: Utváření narativní identity v kontaktu s popkulturou v období adolescence
Jana Pokorná -
Teorie osobní morální identity v současné analytické filosofii
Iva JELÍNKOVÁ -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Percepce učitelské přípravy a profesní identity u studentů učitelství
Tereza Kybová -
Narativní a sociální konstrukce profesní identity učitele experta
Roman Švaříček -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Význam reflexe a sebereflexe v profesní roli
Romana Vítová