Vývoj profesní identity učitelů – Ing. Dalibor Hába
Ing. Dalibor Hába
Bachelor's thesis
Vývoj profesní identity učitelů
The development of professional identity of teachers
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá významem profesní identity učitele, vývojem profesní identity a souvislostmi mezi profesní identitou učitele a profesní sebereflexí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti profesní identity učitele a učitelské sebere-flexe. Praktická část práce obsahuje výsledky kvalitativního výzkumu profesní identity učitele a doporučení pro praxi středních škol …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the importance of the professional teacher's identity, the development of the professional identity and the links between the professional teacher's identity and the professional self-reflection. The basic terms from the area of the teacher's professional identity and the self- reflection are explained in the theoretical part. Practical part contains results of the the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zverejniť od: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hába, Dalibor. Vývoj profesní identity učitelů. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Ricoeur's Concept of Narrative Identity
Markéta Dohnalová -
Self na pomezí: Utváření narativní identity v kontaktu s popkulturou v období adolescence
Jana Pokorná -
Teorie osobní morální identity v současné analytické filosofii
Iva JELÍNKOVÁ -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Percepce učitelské přípravy a profesní identity u studentů učitelství
Tereza Kybová -
Narativní a sociální konstrukce profesní identity učitele experta
Roman Švaříček -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Význam reflexe a sebereflexe v profesní roli
Romana Vítová