Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu – Aneta PAUKNEROVÁ
Aneta PAUKNEROVÁ
Bakalářská práce
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Building marketing advantage by using aroma marketing in the selected company in tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá studiem vlivu aroma marketingu na zákazníky v rámci restauračního zařízení Penzion Pohádka. Sebraná data z dotazníkového šetření a pozorování analyzují, zda má tento typ marketingu dopad na spokojenost zákazníků v dané restauraci. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh konkrétní aplikace aroma marketingu ve vybraném podniku cestovního ruchu. Metodika zahrnuje kombinaci kvantitativního …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the study of the influence of aroma marketing on customers in the restaurant Penzion Pohádka. The data collected from questionnaire survey and observation analyses whether this type of marketing has an impact on customer satisfaction in the restaurant. The main objective of the bachelor thesis is to propose a specific application of aroma marketing in the selected tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Waldhauserová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAUKNEROVÁ, Aneta. \textit{Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qet193/.
Jak správně citovat práci
PAUKNEROVÁ, Aneta. Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Kristýna RAMBOVÁ -
Vůně dálek, vůně květů. Výtvarná kazuistika klientky s diagnózou duševního onemocnění
Tereza SMETANOVÁ -
Koncepce multisenzorického muzea: jak používat vůně ke komunikaci s návštěvníky
Daria Kozhevnikova -
Světlo a vůně
Veronika Chovancová -
Využití vůně v marketingové komunikaci
Lenka Hnátová -
Vnímají I. duplicatus a I. typographus stejné hostitelské vůně?
Jaromír Bláha -
Možnosti vzniku vady medicinální chutě a vůně v pivu
Jan Straka -
Návrh marketingových změn pro společnost Vůně dřeva
Barbora Matějková
Název
Vložil
Vloženo
Práva