Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu – Aneta PAUKNEROVÁ
Aneta PAUKNEROVÁ
Bachelor's thesis
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Building marketing advantage by using aroma marketing in the selected company in tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá studiem vlivu aroma marketingu na zákazníky v rámci restauračního zařízení Penzion Pohádka. Sebraná data z dotazníkového šetření a pozorování analyzují, zda má tento typ marketingu dopad na spokojenost zákazníků v dané restauraci. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh konkrétní aplikace aroma marketingu ve vybraném podniku cestovního ruchu. Metodika zahrnuje kombinaci kvantitativního …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the study of the influence of aroma marketing on customers in the restaurant Penzion Pohádka. The data collected from questionnaire survey and observation analyses whether this type of marketing has an impact on customer satisfaction in the restaurant. The main objective of the bachelor thesis is to propose a specific application of aroma marketing in the selected tourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Waldhauserová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAUKNEROVÁ, Aneta. \textit{Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/qet193/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAUKNEROVÁ, Aneta. Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Tourism / Tourism
Theses on a related topic
-
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Kristýna RAMBOVÁ -
Vůně dálek, vůně květů. Výtvarná kazuistika klientky s diagnózou duševního onemocnění
Tereza SMETANOVÁ -
Koncepce multisenzorického muzea: jak používat vůně ke komunikaci s návštěvníky
Daria Kozhevnikova -
Světlo a vůně
Veronika Chovancová -
Využití vůně v marketingové komunikaci
Lenka Hnátová -
Možnosti vzniku vady medicinální chutě a vůně v pivu
Jan Straka -
Vnímají I. duplicatus a I. typographus stejné hostitelské vůně?
Jaromír Bláha -
Vůně jako identita
Maria Sixtová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights